Content marketing conference: ideile principale de la WeContent 2019
Distribuie articolul
Nu am prins prima ediție a acestui eveniment, însă sunt tare bucuroasă că nu am ratat WeContent 2019 (mulțumesc, Dana Gonț!), mi-au plăcut tare mult speakerii invitați și gazda haioasă, Jon Burkhart, Content Strategist. Concluzia personală după ce i-am ascultat pe toți a fost că trebuie să punem accent pe dirijarea focusului conținutului relevant creat dinspre produsul / serviciul / brandul nostru către client / consumator, că trebuie să clădim o relație de încredere cu consumatorii / audiența, care, în cele din urmă, va conduce în mod natural la atingerea obiectivelor noastre.
Cuvintele cheie ale WeContent 2019: Content Marketing. Trust. Relevance. Expertise. Community. Engage. Test. Future Marketing.
Cred că această conferință și masterclass-urile de a doua zi sunt extrem de utile pentru orice creator de conținut care vrea să învețe, să se perfecționeze, pentru orice brand care vrea să vândă sau să își construiască o clientelă fidelă și pentru orice marketer care trebuie să convingă brandul să se concentreze mai puțin pe lăudarea produsului și mai mult pe cum acest produs / serviciu poate ajuta clientul într-un anumit moment.
Voi expune mai jos ideile principale din fiecare prezentare și voi folosi anumite citate sau expresii în engleză, pentru conformitate.
Sonja Jefferson @ WeContent 2019: HOW TO CREATE CONTENT THAT MAKES YOUR CUSTOMERS ACT?
Îmi place cum vorbește Sonja, calm, așezat, dar cu grijă să sublinieze esențialul. Cum creezi conținut care să îi facă pe oameni să reacționeze (știți voi: Sign Up, Apply, Buy Now, Buy Again)?
No one cares about your product or service, they care about their NEEDS!
- erijează-te în Content Designer și nu copywriter!
- schimbă focusul textului, oricare ar fi subiectul, de la tine către ei, cei cărora li te adresezi, de la obiectivul tău (Sales) către obiectivul lor (spre exemplu, cu ce îi poți ajuta, cum le poți veni în întâmpinare)!
- ia în considerare permanent ecuația încrederii acordate (Trustworthiness, un concept de Charles Green, care cumulează Credibility + Reliability + Intimacy) și reversul acesteia, Self Orientation, care poate distruge încrederea consumatorilor în tine!
- Crează un sistem valoros de content marketing, un website bun nu este suficient dacă ignori canalele de distribuție care gravitează ca niște sateliți în jurul ofertei tale – social media, evenimente, relații publice, publicitate, networking! ENGAGE, căci nu vinzi prin canalele de distribuție, ci clădești încrederea, îi atragi și îi duci spre produsul tău!
- Ascultă-ți audiența și răspunde la întrebările lor!
„The more you help and the less you sell, the more you sell!”
Am pus o întrebare Sonjei prin sistemul menti.com „Cum îți asculți audiența? Folosești anumite tool-uri?” și ei i s-a părut interesantă întrebarea mea, ba chiar m-a premiat cu o carte. Răspunsul a fost că echipa ei monitorizează conversațiile din online (social media listening), dar folosesc și metode tradiționale (pun mâna pe telefon și își sună clienții, în prezent Sonja lucrând pentru o bancă – un segment de lux pentru care personalizarea și ascultarea directă contează pentru clienți).
Valentin Pintilescu @ WeContent 2019:
DON’T CREATE CONTENT, CREATE A COMMUNITY!
Pe Valentin, Development Manager @ LooLoo Kids & TraLaLa, l-am cunoscut în luna Iunie în tabăra de vară Social Media Summer Camp organizată de BIZ. Poate nu îl știți, el este creatorul celui mai tare canal de YouTube din România, LooLoo Kids, cu peste 20 de milioane de abonați și 600 milioane de vizualizări lunare!
Mmm, sună cunoscut? Dar „Elefantul Cici” sau „Johny Johny Yes Papa”? Dacă nu sună cunoscut, nu sunteți (încă) părinți (de aceea nu ati auzit aceste cântecele de milioane de ori)!
În fine, el vorbește la WeContent 2019 despre ce important este să îți construiești o comunitate pe YouTube, nu doar un canal! Dar, mai întâi, câteva cifre importante:
- Până în 2021, 84% din consumul de internet se va concentra pe conținutul video! Nicio surpriză, nu? Știm cu toții că video este împins mai bine pe Google și Facebook / Instagram și generația tânără nu mai folosește search în Google, ci direct în YouTube! S-a constatat chiar că a crescut segmentul de consumatori între 45 – 65 ani cu 124% (Pew Research Center).
- 68% din oameni folosesc YouTube pentru a lua o decizie de cumpărare.
- YouTube a avut un ROI mai mare decât reclamele pe TV, în 77% din studii.
Cum creezi o comunitate pe YouTube?
Your audience is who you talk to. Your community is who talks to you.
Ține cont mereu de regula 90-9-1! (1% will create content; 9% will repond; 90% will passively consume)
Beneficiile unei comunități pe YT:
- mărește retenția clienților;
- crează avocați ai brandului valoroși;
- oferă o înțelegere mai bună a brandului și great insights;
- upsell & cross-sell.
Oamenii poate ajung pe YouTube pentru conținut (caută ceva) dar vor reveni pentru COMUNITATE și CONEXIUNE.
Mici trucuri pentru un canal de YouTube ca la carte:
1. SSS-urile unui canal:
STILUL – decide ce tipuri de video vrei și poți să faci: unboxing, Q&A, How-To videos, review de produse, interviuri, testimoniale. Pentru asta întreabă-te, mai întâi, cum poți rezolva problemele sau cum poți răspunde la întrebările audienței tale țintă!
STRUCTURA
Attention Grabber (2-6 secunde) – Reveal the main benefit of the video or a teaser of what’s in store for your audience!
Intro Bumper (4 – 7 secunde) – Use a personal-branded logo with music, animations and text to „Set the tone”!
The Content (1 – 5 minute)
- Remind the viewers why the content is important!
- Deliver the content you promised în an Easy-to-Follow, Step-by-Step format!
- Give a Call To Action!
Outro Bumper (4 – 7 secunde) – Use a personal-branded logo with music, animations and text to deliver your Call To Action!
Outtakes (4 – 7 secunde) – Add a pay-off at the end of outtakes, funny moments or something enjoyable!
SIZE (lungimea) unui video
Valentin spune că lungimea perfectă a unui video NU EXISTĂ! Desigur că trebuie să potriveșți lungimea unui video cu domeniul, nișa, conținutul pe care vrei să îl creezi!
2. LEAD WITH STORY TELLING!
Preferabil ar fi să ghidezi audiența prin video cu ajutorul unei povești (storytelling), iar capacitățile tale de bun povestitor ajută și în acest caz. Creează o poveste ca la carte și abonații nu vor întârzia să apară!
3. BE ALWAYS ON – BE CONSISTENT!
Consecvența este răsplătită de YouTube și de audiență! Ia în considerare un grafic de publicare, lucrează video-urile în același stil (fii consecvent pe stil și pe structură) și răspunde la comentarii (engage)!
4. Invite COMMUNITY PARTICIPATION!
Invită-ți fanii să interacționeze, dar mai mult, să creeze conținut PENTRU TINE și CU TINE!
5. GAMIFICATION
Play the game! Tuturor ne plac jocurile și cei mai mulți dintre noi vrem să fim răsplătiți sau recunoscuți cumva. Valentin spune că putem oferi:
- loyalty badges
- custom emoji
- access to private resources
- pinned comments
- priority to video releases
BUILD OR BORROW A COMMUNITY!
Poți ajunge la o comunitate considerabilă pe YouTube după un an, dacă respecți indicațiile de mai sus și ai conținut de valoare.
Dar brandurile mai pot face ceva: se pot folosi de comunitățile unor creatori de conținut, cu comunități puternice și le pot împrumuta pentru asocierea cu brandul lor. Ce beneficii îți poate aduce o asemenea asociere? Păi vizibilitate imediată, brand awareness, lead-uri, PR pentru brand!
AJ Huisman, Founder @ Y Content:
ROCKING B2B CONTENT MARKETING
Cum ajungi de la NO GO la GO cu ajutorul content marketingului în B2B? De ce ne-ar interesa asta?
Păi ar putea interesa pentru că sunt implicați multiple stakeholders, într-un ciclu de vânzări lung, un proces complex și o valoare de tranzacție mai mare, cu cumpărători educați.
Pentru ca clienții finali să ajungă la noi trebuie mai întâi să audă de noi (KNOW), să ajungă să ne placă (LIKE), să ne acorde încredere (TRUST) și să dezvoltăm o relație de încredere (RELATIONSHIP).
KNOW ⇒ LIKE ⇒ TRUST ⇒ RELATIONSHIP ⇒ LOYALTY
Extreme High Knowlegde Intensity:
- Subject matter authority ≠ Thought Leader
- Create valuable information ≠ willing to share
- Communicating ≠ intention to give value
Nimeni nu a spus vreodată: „You’re the professional marketer, you will know best and I’ll let you do whatever you want.”
În schimb, marketerul profesionist trebuie să fie bine educat, să aibă abilități extraordinare, să fie inteligent și elocvent, dedicat muncii și să își asume riscuri.
Cele 8 stadii către succesul unui B2B prin content marketing sunt, în marea lor majoritate, obiecții:
- Nu înțeleg de ce să o fac?
- Nu vreau!
- Nu știu de unde să încep!
- Nu am timp!
- Nu pot să o fac singur!
- Vreau să vând, nu să spun (sell not tell)!
- Am creat conținut… și acum ce fac?
- Mai vreau!
„When creating content, be the best answer for your audience’s questions” – Andy Crestodina
Cele mai multe preconcepții ale unui B2B în ceea ce privește content marketing: nu va funcționa pentru noi; nu văd conexiunea între articole și vânzări; nu avem nimic interesant de arătat; nu suntem sexy (atractivi pentru audiență).
De ce ar fi interesant de folosit content marketing pentru audiența noastră? Pentru că avem o perspectivă unică, pentru că asigurăm calitate, pentru tonul nostru unic (tone of voice), pentru stilul specific?
Fii PILOT!
- trying new things
- small scale
- low risk
- low budget
- short time frame
„Content marketing is a marathon not a sprint!” – Joe Pulizzi
How to be a Content Facilitator?
- Be pro-active & feed your ideas
- Transform existing content
- Ask & Share
- Small editorial team + weekly meetings
- make a Content Marketing Calender
- Say no to meme content! #nomorememe
Relevanța unui conținut se găsește la intersecția între ceea ce vrei tu să spui și ceea ce vor clienții tăi (audiența ta) să audă. Conținutul servește clientului, nu ție! Creează conținut care să răspundă următoarelor întrebări:
- What is the issue?
- When is this an issue?
- For whom is this an issue?
- Why is this an issue for them?
- What is a possible solution?
- What action, and when, needs to be taken?
- CTA
Distribuie conținutul tău!
- Post + amplify (Buffer)
- Re-post
- Re-purpose
- Re-imagine
- Facilitate „spreading the word”
- Begin with the end in mind!
E timpul să apelezi la alții! Poți coopta juniori în echipă, experți din afară, urmărește regulile de mai sus!
Marcus Tober, Founder Searchmetrics @ WeContent 2019:
GET RID OF OLD SEO HABITS AND EMBRACE THE FUTURE
EAT, YMYL, RankBrain… say what?
Era de așteptat că prezentarea lui Marcus să fie cea mai tehnică dintre toate, doar e despre algoritmi. Cel puțin pentru mine, mult mai înclinată către uman. Un guru al SEO, Marcus ne-a spus că SEO nu mai poate fi folosit ca până acum (doar conținut și link-building), Google evoluează permanent și se bazează din ce in ce mai mult pe machine learning.
În 2015 Google a lansat Search Quality Evaluator Guidelines, cu două update-uri, în 2018 și 2019, un ghid care conține trei reguli de aur pe care le folosește Google atunci când analizează paginile de web și cum diferențiază conținutul de calitate excelentă față de conținutul de calitate mai puțin bună (las termenii în engleză):
- Beneficial Purpose
- E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness), or Page Quality
- YMYL (Your Money or Your Life)
Beneficial Purpose
Google face referire la Beneficial Purpose în prima parte a ghidului, secțiunea 2.2: What is the Purpose of a Web Page?
“Websites and pages should be created to help users.”
În principiu, fiecare pagină de web trebuie să își îndeplinească scopul pentru care a fost creată, dar să fie, în același timp, „user-centered”. Focusată, deci, pe nevoile clientului, fie că îl face să râdă, să cumpere ceva, să se informeze, să îl educe, etc.
Pe de altă parte, o pagină creată cu unic scop de a face bani, este considerată ca fiind de calitate proastă. Primul pas în evaluarea calității unei pagini web este înțelegerea scopului real al paginii.
Beneficial Purpose arată că PAGINILE WEB BINE CLASATE ÎN RANKING-UL GOOGLE SUNT ORIENTATE CĂTRE CLIENT!
YMYL: Your Money or Your Life Content
YMYL sunt informații care, dacă sunt prezentate inexact, neadevărat sau înșelător, ar putea afecta direct fericirea, sănătatea, siguranța sau stabilitatea financiară a cititorului.
Cu alte cuvinte, mizele sunt mari pentru acest tip de conținut. Dacă creați o pagină YMYL cu sfaturi sau informații proaste, aceasta ar putea afecta viața și traiul oamenilor.
Pentru tipul de conținut YMYL sfatul lui Marcus este să apelați la experți sau oameni cu o experiență vastă pe subiect. Acest tip de conținut poate include:
- știri și evenimente extrem de importante, noutăți (se apelează la discernământul editorului pentru a evalua dacă un articol poate fi YMYL sau normal);
- chestiuni civice, de guvernare sau legale (sistemul de votare, instituții publice, servicii sociale, acțiuni legale)
- finanțe (bănci, împrumuturi, sistem de pensii, asigurări, etc)
- shopping (în ceea ce privește studii privind comportamentul consumatorilor, dar mai ales pagini web care vând online)
- sănătate și securitate (sistemul de sănătate, sfaturi medicale, droguri, urgențe, activități perioculoase, etc)
- altele: fitness și nutriție, imobiliare, alegerea unei facultăți, găsirea unui job, informații personale despre persoane, etc.
Există o mulțime de alte subiecte YMYL, dar Google spune că evaluatorii de calitate trebuie să își folosească judecata pentru a stabili dacă o pagină se califică drept conținut YMYL. Aceste pagini trebuie să conțină cele mai înalte niveluri de E-A-T, despre care vom discuta mai jos.
E-A-T: Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness (or Page Quality)
Actualizarea din mai 2019 a modificat ușor importanța E-A-T. Acum, este un factor în determinarea calității paginii, față de un sinonim pentru calitatea paginii.
După ce se stabilește că o pagină are Beneficial Purpose, nivelul E-A-T este atent luat în considerare dacă conținutul este YMYL. Conținutul care nu este YMYL nu necesită aceeași rigoare că și conținutul YMYL.
1. Expertiză: această se referă la creatorul conținutului principal din pagină. Este cel care creează conținutul un expert în temă? Are credențialele necesare, pentru a susține acest lucru, sunt aceste informații disponibile pentru a fi citite pe site-ul web?
2. Autoritate: această se referă la creatorul conținutului principal, conținutul în sine și site-ul web pe care apare. Definiția „autorității” ne oferă un indiciu important despre ceea ce înseamnă acest lucru pentru Google și site-urile web: „authoritative = having due authority; having the sanction or weight of authority; substantiated or supported by documentary evidence and accepted by most authorities în a field.”
„Autoritate” înseamnă o autoritate recunoscută în general. Oamenii te cunosc, îți cunosc background-ul și te privesc că pe un lider în industria ta. Te acceptă că fiind bună sursă de informații.
3. Încredere: se referă, de asemenea, la creatorul conținutului, conținutul în sine și site-ul web.
A fi un expert și o sursă de încredere înseamnă că oamenii pot avea încredere în tine pentru a oferi informații corecte și adevărate care sunt corecte.
Chiar contează cât de lung este conținutul? Nu neapărat, dar depinde de industrie. Marcus spune că articolele din Top 10 Google Ranking au o medie de 1560 cuvinte, un word count normal s-ar situa între 1400 și 1800 de cuvinte (doh, nu am respectat cu acest articol deloc lungimea optima!).
Vine și cu un sfat: efectuați un audit Google Lighthouse al site-ului dvs. web!
Content features de verificat: DOM size, text compression, meta description, link names, responsive images, optimized images, document has title.
Mai atrage atenția asupra vitezei website-ului, doar se știe că un site web mai rapid atrage conversii crescute!
Carlijn Postma, Owner The Post: BINGE MARKETING, THE BEST SCENARIO FOR BUILDING YOUR BRAND
Carlijn ne-a avertizat că prezentarea ei e plină de spoilere și exemple din filme seriale (ne dă exemplu Once Upon a Time pe Netflix) din care putem învăța.
The Neverending Story. Fiecare episod al unui serial bun se termină cu un „cliff hanger”, un cârlig cu care producătorii serialului te prind și în loc să vizionezi două episoade, cum ți-ai propus, ajungi să faci binge watching un sezon întreg! De ce te prinde? Pentru că la finalul episodului nu ai închiderea aceea de care ai nevoie psihic, creierul nu are closure și te face să vrei mai mult.
„Binge marketing is a sustainable marketing strategy that allows you to build a long term relationship with your audience through the use of serial content, based on the mutual interests of your audience and your brand. This will gain trust and is the basis for achieving your marketing goals.”
Principalele concluzii din prezentarea ei:
- Folosește-te de călătoria (și fazele prin care trece) unui erou din filme pentru a aplică aceeași tactică în călătoria clientului tău pe website-ul tău! Călătoria începe în lumea obișnuită, intervine apoi un trigger, un CTA – ceva îl declanșează, intrinsec sau extern.
Refuzul apelului – există deseori rezistență care împiedică publicul să continue călătoria. Care este aceasta, de ce apare?
Întâlnirea cu mentorul – cine poate ajuta publicul? Aici intervine expertul / influencerul.
Trecerea obstacolului – publicul este curios și vrea să afle mai multe.
Teste, dușmani, aliați – publicul tău caută mai multe informații și conținut similar. Punctul culminant – ceva intens care ține audiența lângă ține. Răsplata la final. - Audiență ≠ grupul țintă
- Creează conținut în serie, ca un show TV, „Every piece of content is an episode, lead them by telling your story bit by bit!”
- Fii un SHOWRUNNER – tu creezi povestea, tu o produci, tu conduci echipa care o spune! „Marketing directors are the showrunners of the brand!”
- Interacționează cu audiența și vei crește. Poate nu ești relevant acum, dar vei fi!
Jon Wuebben, CEO ContentLaunch: THE FUTURE OF CONTENT MARKETING. STAYING AHEAD OF THE GAME
Jon vorbește despre „prosumer”, marketingul viitorului și futurologi, trenduri, tranziția de la mesajele de brand la experiențe multi-senzoriale, realitate virtuala (VR), EP2, instrumente și idei care să ne introducă în ceea ce urmează.
EP2 = Engagement, Experiences, Personalization and Passion
The Prosumer
Toți suntem producători și consumatori, într-un fel sau altul. Comentăm, distribuim, suntem motivați să căutăm provocările și să descoperim perspective noi, crescuți în era web 2.0. Prosumatorii sunt un nou segment de piață.
Prosumption: „… where customers participate in the creation of products in an active and ongoing way”
Termenul de „prosumer” nu e nou, Philip Kotler l-a folosit prin 1986 in „The Prosumer Movement: A New Challenge for Marketers”:
„In many ways, prosumers should be looked at as another market segment. We would want to identify those who have a strong need to produce their own goodsand figure out ways in which marketers can help them meet this need. The aim of marketers should not be to protect the exchange system.”
Megatrends
- Connectivity & Convergence
- Innovating to Zero
- Smart is the New Green
- Health, Wellness & Well Being
- Sharing economy
Experiențele sunt baza future marketing, oamenii cumpără experiențe!
Jon pune accent pe transformarea conținutului într-o experiență. De ce?
- Valoarea experienței este de durată;
- A face lucruri îi face pe oameni să fie mai fericiți decât să aibă lucruri;
- Anticiparea unei experiențe vs. anticiparea unei achiziții este mai intensă;
- Experiențele VR au tot mai multă căutare;
Creativitatea este în creștere și oamenii creativi câștigă un loc la masă. IBM a făcut un studiu pe 1500 de CEO globali și a reieșit că cea mai dorită aptitudine pentru leaderii viitorului este creativitatea. Creativitatea este în strânsă legătură cu inovația. (Recomandare de carte: „A Whole New Mind – The 6 Senses” de Daniel Pink)
Ne îndepărtăm de cei 4P clasici ai marketingului și ne apropiem de EP2: Engagement, Experiențe, Personalizare, Pasiune.
Jon face si cateva prognoze despre marketing în 2023:
- Migrarea de la mărci (branduri) către platforme
- Migrarea de la Mass-mediacatre Meme și mișcări
- de la mesajele de brand către experiențe multisenzoriale
- de la statisticile pe ghicite la lumea reală și simulări ghidate de date clare
- de la gândirea umană la adaptarea și îmbunătățirea cognitivă
- Storytelling și conectare cu audiența prin VR. Gândiți-vă acum cum poate implementa compania dvs. VR?
- De la a alcătui o strategie în jurul produselor, la a gândi o strategie adaptativă în jurul consumatorilor (show me your passion!)
- de la mass market la o explozie de nișe
Marketing in 2030:
- „Computers Everywhere”
- Augmented, Immersive Experiences
- Artificial Marketing Intelligence
- Widespread Internet of Things
Impactul pe tehnologie: IoT, Big Data, 3D Printing, Marketing Technology (marketing automation, content marketing platforms, CRM, analytics).
DIGITAL MARKETING becomes Immersive-Augmented EXPERIENCES or AUGMENTING!
Cum să aplici future marketing la brandul / produsul tău?
- Alcătuiți o strategie de conținut VR;
- Stabiliți cum să vă transformați serviciile în experiențe;
- Construiți un parteneriat real cu clienții acum (PROSUMERI);
- Conectați-vă cu influențatorii într-un mod autentic;
- Alcătuiți un plan de marketing pe 10 ani (nu doar 3);
- Angajați oameni super creativi și acordați-le un loc la masă;
- Folosiți tehnologia în marketing (Marketing technology: get it, use it and revolutionize your company with it).
Jay Baer, President Convince & Convert @ WeContent 2019: HOW DIFFERENTIATED CONTENT TURNS CUSTOMERS INTO VOLUNTEER MARKETERS
Din păcate a trebuit să fug să iau copiii de la școală, prezentarea lui Jay este singura pe care am ratat-o, dar pun aici ideile lui principale, traduse din articolul scris de Sabina Varga, Content Marketer & Podcaster | blacusens.ro, WeContent 2019: Key Lessons & Takeaways:
Jay a vorbit despre modul în care conținutul diferențiat transformă clienții în marketeri voluntari:
- Publicitatea este mai puțin eficientă ca niciodată.
- Orice subiect la care te poți gândi are deja multă concurență – și situația nu se îmbunătățește.
- Odată era suficient să creezi conținut; acum nu mai este cazul.
- Realitatea este că cea mai mare parte a conținutului eșuează, la fel ca majoritatea tuturor celor create vreodată.
- Cu o asemenea competiție, conținutul are nevoie de amplificare pentru a avea succes. Clienții dvs. trebuie să vă ajute la răspândirea acesteia.
- Aveți curajul să creați conținut suficient de diferit încât oamenii să dorească să-l împărtășească!
- Conținutul cel mai bun este conținut despre care se poate vorbi.
- 5 tipuri de conținut discutabil:
„Talkably definitive” – creați resursa finală: nu oferiți doar câteva răspunsuri, oferiți toate răspunsurile.
„Talkably relevant” – nu vă mintiti că clienții dvs. sunt prea ocupați; sunt prea ocupați atunci când conținutul nu este relevant sau suficient de specific pentru a-ți oferi timpul lor.
„Talkably useful” – helping beats selling.
„Talkably consistent” – opriți actele aleatorii de creare de conținut!
„Talkably unexpected„ - Pentru ca clienții să vorbească despre asta, conținutul dvs. trebuie să fie preferatul lor.
- Creați conținut atât de util încât oamenii ar plăti pentru el.
- Puneți departamentele de vânzări și marketing să lucreze împreună: smarketing!
Must Read List:
„Valuable Content Marketing” – Sonja Jefferson & Sharon Tanton
„Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time” – Jon Burkhart
„Content Marketing in 60 minutes” – Carlijn Postma
„Binge Marketing” – Carlijn Postma
„Future Marketing: Winning in the Prosumer Age” – Jon Wuebben
„Content is Currency: Developing Powerful Content for Web & Mobile” – Jon Wuebben
„Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype” – Jay Baer
„Talk Triggers: The Complete Guide to Creating Customers with Word of Mouth” – Jay Baer
„Hug Your Haters: How to Embrace Complaints and Keep Your Customers” – Jay Baer
„The Inevitable: Understanding the 12 technological forces that will shape our future” – Kevin Kelly
„Abundance: The future is better than you think” – Peter Diamandis, Steven Kotler
Fotografii: WeContent 2019
Să ne citim cu drag, nu uita să ne urmăreşti pagina de Facebook, grupul Călătorii cu copii, contul de Instagram şi să dai share articolului, dacă ţi-a plăcut sau a fost util, desigur!