Biz Social Media Summer Camp, panaceu universal
Distribuie articolul
A se citi cu atenție și până la final acest prospect înainte de utilizarea panaceului universal numit Biz Social Media Summer Camp (#bizsmscamp), deoarece conține informații importante, utile și testate.
Acest panaceu poate fi administrat și altor persoane, chiar dacă nu prezintă aceleași simptome, rău nu are cum le face. Ba unora, mai constipați, le este chiar recomandat, chiar dacă nu prescris de doctor.
Dacă aveți întrebări, adresați-vă autorului sau capului tuturor răutăților, #MariaUrsulețu
În acest prospect:
- Ce este #bizsmscamp și la ce folosește
- Înainte să utilizezi #bizsmscamp
- Cum să îl utilizezi
- Efecte secundare probabile
- Ingrediente active
- Cum se păstrează #bizsmscamp și informații suplimentare
Substanța activă este formată din Oameni (#unulșiunul), cele mai faine exemplare din social media, PR și comunicare pe mp.
Alte ingrediente: vezi mai jos – Ingrediente active.
Deținătorul Autorizației de punere pe piață: Revista Biz
Producător: Marta Ușurelu & #bizteam.
Ce este Biz Social Media Summer Camp și la ce folosește
Fiind prima tabără de social media şi strategii online de marketing prin reţele sociale din România, panaceul constă într-un eveniment de 4 zile organizat în afara capitalei, la Pârâul Rece, în care vei fi implicat în conferințe, workshop-uri, grupuri de lucru şi activităţi indoor și outdoor (activări de brand, grătare, meciuri de fotbal, petreceri tematice), în urma cărora vei beneficia de o experienţă completă de integrare în comunitatea social media marketing.
#bizsmscamp se prescrie tuturor specialiștilor in comunicare, PR, marketing, vânzări atât din agenţii cât şi din companii, bloggeri, vloggeri, macro și micro influenceri, observându-se rezultate deosebite în tratamentul nervilor întinşi la maxim, în lipsa de creativitate sau în fobia de termene limită. Panaceul se recomandă și persoanelor iubitoare de natură şi distracție, iar pentru cele mai bune efecte, se administrează timp de cel puţin o ediție.
Înainte să utilizezi #bizsmscamp
- citește cu atenție acest prospect;
- rezervă-ți locul din timp (btw, eu am rezervat deja locul pentru tabăra de iarnă), altfel oricât de mult ai vrea să utilizezi panaceul când se apropie data de plecare, te vei uita lung la hashtagurile din tabără din fața telefonului sau calculatorului;
- dormi mai mult decât de obicei, în tabără #naitimp (vorba lui Negrea);
- lasă-ți prejudecățile, fricile și emoțiile deoparte, cunoști, nu cunoști pe nimeni – te descurci și pleci cu câțiva prieteni (garantez!);
- consultă programul #bizsmscamp pentru a fi pregătit și pentru socializarea de seară (altfel rămâi, ca mine, fără a fi pregătit cu costumație Disco pentru seara tematică).
Cum să utilizezi Biz Social Media Summer Camp
Preferabil să convingi angajatorul, partenerul sau asociatul că #bizsmscamp este o oportunitate de neratat, că panaceul este absolut necesar a fi administrat pentru un plus de informații specifice, un strop de creativitate și inițierea sau menținerea unor legături sociale pe care nu le poți avea în altă parte.
Indicațiile spun că cele mai bune efecte s-au observat la oamenii care îl administrează încă de la primele ediții, însă fiind panaceu universal al cărui principal ingredient sunt Oamenii cool și deștepți, aceștia vor asigura efectul panaceului chiar dacă participi pentru prima dată.
Se recomandă administrarea în două cure anuale, una de vară și una de iarnă, în care este posibil să devii mai distractiv, informat și apreciat decât ești în mod normal.
Efecte secundare probabile
Cel mai probabil efect secundar este oboseala de după tabără ( în timpul ei n-ai timp să te simți obosit), dar se tratează ușor cu câteva nopți de somn odihnitor și înțelegere din partea colocatarilor.
Un alt efect care s-a observat la cei cu care am discutat despre #bizsmscamp și care se poate resimți este o ușoară dependență de atmosfera și oamenii din tabără. Care se tratează simplu, prin participarea la alte ediții sau întâlniri private.
Pe un eșantion de 10 din 120 de oameni se observă (după o zi sau două) apariția unei febre musculare datorată statului îndelung în sala de training și conferințe (hahaha).
În schimb, pe majoritatea celor ce au administrat panaceul s-au observat efecte adverse serioase, precum glume comune, hohote de râs, bună dispoziție și oportunități de dezvoltare personală și profesională.
Ingrediente active
Wonder Woman (Marta) și echipa Biz au grijă ca acest panaceu universal să funcționeze pentru fiecare. De la înscriere până la feedback, au grijă de detaliile organizatorice, speakeri și prezentări, mixul de participanți, brandurile prezente în tabără ca sponsori sau petrecerile tematice.
Hrana și băutura contribuie şi ele la starea de bine a persoanelor care aleg să vină în #bizsmscamp, iar despre mesele de la Pârâul Rece nu putem comenta nimic rău, mai mult activările cu mici sau hotdogi marca Profi (#24deorecuProfi) au contribuit din plin la gramele (bine, kilogramele) în plus de după tabără. Noroc cu #OptiFibre de la Nestle, că ne-am mai reglat puțin.
Nu vorbim despre un sanatoriu, așa că activarile cu înghețată (GelatoMadre), bere (#skolnepasteurizat), extracte de Absolut în shot-uri, Lillet sau Havana Club, administrate cu măsură, pot și vor accentua efectul panaceului, alături de absolut necesarele cafele de la #FreshCorner (Mol) și răcoritoare de la Coca Cola.
Salatele de la Eisberg și produsele lactate de la Napolact nu au făcut decât să întregească lista ingredientelor active absolut remarcabile din #bizsmscamp.
Cum se păstrează Biz Social Media Summer Camp și informații suplimentare
Ca orice experiență deosebită, #bizsmscamp se păstrează în minte și în suflet, cu un dram de nostalgie pentru atmosferă, cu un ochi pe prezentările speakerilor, cu drag de oameni faini și cu speranța că vei reveni.
Atenționare: Nu utiliza acest panaceu dacă suferi de constipație mentală, îngâmfare și autosuficiență. #bizsmscamp este un remediu special ce se administrează persoanelor cu mintea deschisă și dorință de învățare și distracție la orice vârstă.
A se păstra în ambalajul original creat de Marta, orice încercare de copiere va duce la eșec.
Pentru a obține informații suplimentare privind acest panaceu, va rugăm să contactați reprezentantul local al Deținătorului Autorizației de Punere pe Piață, Revista Biz.
Galeria foto este mai jos. Credit foto: Mihnea Ratte
Un articol (mai serios) scris de Oana Voinea despre aceeași ediție, aici: http://www.revistabiz.ro/de-ce-are-succes-biz-social-media-camp/
Sper că găseşti util și ușor de parcurs articolul. Dacă da, nu uita să ne urmăreşti pagina de Facebook, contul de Instagram şi să dai share articolului.