Blog

Jurnalul călătoriilor şi activităţilor Familiei Hai Hui

Cum poți recupera banii în 24 de ore pe un zbor anulat sau modificat, cu Vola Fast Refund

17 noiembrie 2021
Advertoriale

Distribuie articolul

Ce este Vola Fast Refund? Cum funcționează Vola Fast Refund? Care sunt avantajele serviciului Vola Fast Refund și de ce ar trebui să apelăm la această soluție extrem de rapidă de rambursare a banilor în maxim 24 de ore, sub formă de numerar sau voucher? Tot ce trebuie să știi despre serviciul Vola Fast Refund!

Ai avut vreodată o vacanță afectată de modificarea sau anularea unui zbor?

Ți-a modificat compania aeriană zborul de plecare sau retur, astfel încât te-a obligat să îți schimbi planurile, să anulezi, sau, din contră, să rezervi o noapte de cazare?

Ai recuperat cu dificultate banii pe zborurile neefectuate sau pe cele modificate care nu mai erau conforme cu planurile tale?

Cât de greu ai recuperat banii de la compania aeriană după situațiile astea? După 30, 60 sau 90 de zile?

Cât de repede te-au sprijinit cu rezervarea unei alte opțiuni sau ți-au rambursat contravaloarea biletelor, dar sub formă de voucher, când tu aveai nevoie de bani cash sau pe card?

Dacă ai răspuns pozitiv la măcar una din întrebări, află din acest articol cum poți primi banii înapoi în decurs de 24 de ore (da, chiar a doua zi), sub formă de numerar sau voucher! Da, doar cu Vola Fast Refund!

Călătorii rezervate. Călătorii modificate. Călătorii anulate.

 

Anul trecut a fost unul dificil pentru toată lumea, dar și pentru călătorii împătimiți, ca noi. Aveam planificate trei vacanțe, niciuna nu s-a concretizat (una din ele era cumpărată cu un an în urmă). Am recuperat greu, foarte greu (și nu integral) sumele investite în biletele de avion pe care le cumpărasem din timp, și voucher de la compania de croazieră cu care trebuia să navigăm din SUA.

Dacă și voi vânați ofertele speciale la companiile aeriene, și cumpărați biletele de avion din timp, cu câteva luni înainte de plecare, știți foarte bine că acestea fie au niște condiții foarte stricte de anulare (mai precis, majoritatea nu pot fi anulate sau rambursate, modificarea este permisă doar pe anumite curse și în aceeași clasă, etc), fie îți primești înapoi banii investiți în două, chiar trei luni de zile.

Vola Fast Refund

O nouă tradiție de călătorie în familie. Întreruptă brusc.

 

În 2019 am inaugurat o nouă tradiție de călătorie în familie. După atâția ani de călătorii alături de soț și copii, în 2019 am planificat și plecat într-o vacanță alături de mama. Da, doar noi două, câteva zile prin Europa. Și, cum știam că mama a visat dintotdeauna să viziteze Parisul, acolo am rezervat prima noastră călătorie mamă-fiică.

Au fost patru zile minunate, în care ne-am conectat, relaxat și bucurat una de cealaltă și de tot ce oferă Parisul turiștilor străini.

Mi-am propus, atunci, să fac din asta o tradiție, în fiecare an să merg măcar într-un city break alături de mama. Dacă tot călătorim alături de copii mereu, iar uneori mai evadăm în cuplu, de ce nu aș putea să fac și o escapadă doar cu mama, anual?

Zis și făcut. Prin Noiembrie 2019 am găsit o ofertă specială la Tarom, pentru Viena, cu date de călătorie în Aprilie 2020, voiam să o duc pe mama la Palatul Schonbrunn, la Hofburg, la Catedrala Sfântului Ștefan, să ne plimbam pe Maria Hilfer Strasse, să bem o cafea în Cartierul Muzeelor, să mâncam un ștrudel cu mere și un șnițel vienez, la ele acasă.

Am cumpărat biletele de avion în Noiembrie 2019, am rezervat o cazare prin centru și am oferit mamei cadoul simbolic de Crăciun. Eram entuziasmate amândouă, abia așteptam!

În Februarie și Martie 2020 urmăream, cu sufletul la gură, evoluția pandemiei pe glob și speram, în van, să nu fie grav, să nu ajungă în Europa. Pe măsură ce zilele treceau și vedeam cum harta se colora în roșu, Italia era din ce în ce mai afectată, am realizat că nu mai avem șanse să vedem Viena în Aprilie.

Nu puteam anula voluntar biletele de avion pentru că nu recuperam nimic pe ele la momentul ăla.

Cu câteva zile înainte de presupusa dată de plecare, compania a amânat zborul, ne-a informat despre asta și ne-a propus să plecăm marțea următoare, în loc de vineri. Ntz, ntz, ntz… ne încurca planurile grav, însemna că trebuie să ne luam concediu amândouă de la job, să modificam cazarea, asta dacă decideam că puteam risca și pleca oricum, când valul coronavirusului se întindea peste Europa.

Nu am fost de acord cu propunerea făcută de companie și am pierdut. Am pierdut banii pe bilete, am pierdut călătoria cu totul. Pentru că majoritatea companiilor aeriene nu aveau puse la punct condițiile de anulare, rambursare, modificare în cazul unei pandemii iminente, totul era haos. Mulți cunoscuți au pierdut bani în acea perioadă sau le-au fost rambursați târziu, câteva luni după, ori sub formă de voucher, pe care nu l-au putut folosi până când situația epidemiologică nu s-a mai stabilizat un pic.

Bani blocați, nervi, stres. Potrivit studiului Vola Summer Trends 2021, peste 35% dintre zborurile din sezonul de vară au fost afectate, comparativ cu anul 2019 când doar maximum 5% dintre zboruri sufereau modificări sau erau anulate.

Unul din trei zboruri a fost anulat în ultima perioadă afectând călătoriile multor români în această perioadă! Unul din trei!

 

Lucrez în domeniu, știu că marea provocare a acestui sezon pentru agențiile de turism a fost să gestioneze operațional numărul extrem de mare de solicitări și întrebări în urma zborurilor anulate sau modificate de companiile aeriene. Colegele mele din ticketing și turism munceau, parcă, la Cooperativa “Munca în zadar”. Anulau rezervări existente, refăceau pe alte date de călătorie, companiile aeriene anulau sau modificau cursele, pasagerii voiau și nu mai voiau să călătorească. Haos!

Teama de virus, restricțiile și schimbările de ultim moment au creat în noi toți o stare de neîncredere, de frică. Starea asta a ținut multe luni, mulți am fost, efectiv, amorțiți. Nu am mai îndrăznit să facem rezervări la avion, am plecat cu mașinile în țară sau prin vecini.

Din această nevoie a oamenilor și în acest context, pentru a veni în sprijinul clienților lor, Vola.ro lansează acum, în premieră, serviciul Vola Fast Refund. Personal, găsesc că e un serviciu excepțional la un preț infim, pentru liniștea minții și a portofelului, pentru rezervări pe care îți poți lua banii înapoi în decurs de maximum o zi, în cazul anulării sau modificării orarului de zbor operate de companiile aeriene!

Dar ce este Vola Fast Refund?

Vola Fast Refund este un produs exclusiv Vola.ro prin care riscul ca vacanța ta să fie afectată de anulările sau modificările de orar operate de companiile aeriene se reduce considerabil. Cu Vola Fast Refund beneficiezi de o soluție rapidă de rambursare sub formă de cash sau voucher.

Primeșți banii înapoi de la Vola.ro în maximum 1 zi în timp ce timpul mediu de așteptare de la compania aeriană este de 30 – 60 de zile, uneori chiar 90 de zile și de multe ori doar sub formă de voucher. Practic, Vola.ro preia riscul rambursării și timpul de așteptare în locul clienților lor, returnand banii din surse proprii.

Cum funcționează Vola Fast Refund?

Dacă zborul tău este anulat sau suferă o modificare mai mare de 5 ore:

  • Te notifică rapid și îți oferă asistență pentru o alternativă de călătorie de la compania aeriană, fără alte costuri;

  • Îți rambursează rapid contravaloarea zborului afectat dacă soluția oferită de compania aeriană nu se potrivește cu planurile tale de călătorie;

  • În maximum 7 zile ai banii în cont (sau și mai rapid – un voucher pe care să-l foloseșți pe Vola.ro pentru a-ti cumpăra orice alt zbor, cu orice companie).

Cât costă Vola Fast Refund?

Prețul serviciului Vola Fast Refund pornește de la 4.99 EUR. Consider că este o sumă extrem de mică de plătit pentru planificarea unei călătorii fără stres și bătaie de cap!



Cum adaugi serviciul Vola Fast Refund?

Intri pe site-ul Vola.ro, alegi zborul dorit către destinația dorită, adaugi opțiunea Vola Fast Refund din pagina Detalii Pasageri, înainte de a plăti rezervarea, și finalizezi plata. Foarte simplu!

Dacă tot am scris despre acest serviciu, am zis să îl și încerc, am rezervat o nouă călătorie pentru mine și mama, la Viena, în Aprilie 2022, să sperăm că nu mai intervine nimic! (mama, tu nu citești paragraful ăsta, e surpriză!)

După ce am selectat cursele și am introdus datele noastre în site-ul Vola.ro, am selectat serviciul Vola Fast Refund și a fost 12,10 Euro pentru amândouă, deci 6,05 Euro / pasager. Și stau liniștită știind că pot recupera imediat banii pe bilete, dacă e nevoie, iar Vola.ro și-i recuperează de la Ryanair și Wizz Air, când o fi!

Vola Fast Refund

Serviciul de Vola Fast Refund poate fi achiziționat fie în momentul în care îți rezervi și achiți călătoria cu avionul prin intermediul Vola.ro, fie poate fi plătit separat de achiziția biletului de avion, dar doar în cazul în care zborul a fost deja anulat sau a suferit modificări de orar. Pentru acest lucru este necesară comunicarea cu echipa de Customer Care a Vola.ro, prin intermediul formularului de contact, unde se va specifica adăugarea serviciului Vola Fast Refund.

Pentru ce zboruri se aplică Vola Fast Refund și ce nu acoperă?

Sunt eligibile pentru Vola Fast Refund toate situațiile în care compania aeriană permite rambursarea biletelor (anulări, modificări de aeroport, modificări de orar de zbor care afectează segmentul de zbor rezervat inițial cu mai mult de 5 ore).

Serviciul Vola Fast Refund nu acoperă nicio cheltuială adițională efectuată în legătură cu călătoria achitată, fie pe Vola.ro, fie direct la compania aeriană/alți furnizori de servicii (e.g. asigurări medicale/călătorie, Vola Rambursabil, etc) și/sau alte compensații pe care ar trebui să le soliciți de la compania aeriană.

Voi aveți exemple din experiența personală cu companii aeriene care v-au modificat sau anulat zborul, când ați fost nevoiți să așteptați mult timp pentru recuperarea banilor și/sau nu ati mai putut continua călătoria? Sau când rambursarea oferită de compania aeriană a fost sub formă de voucher și banii v-au rămas blocați?

Dacă da, e simplu: Vola Fast Refund și sunteți good to go!

Sperăm să aveți parte de călătorii fără incidente, să vă ajute informațiile pe care le-am împărtășit cu voi și să le dați mai departe altor călători care ar putea avea nevoie de ele!

Să ne citim cu drag, nu uita să ne urmăreşti pagina de Facebook, grupul de Facebook Călătorii cu copii, contul de Instagram şi să dai share articolului, dacă ţi-a plăcut, desigur!

Distribuie articolul

Comentarii