Vola Trip Protect și Fast Refund au făcut diferența în situația zborurilor Blue Air
Distribuie articolul
Primii români rambursați 100% în urma anulărilor Blue Air: clienții Vola.ro protejați prin Vola Trip Protect și Fast Refund.
„În data de 6 septembrie 2022, compania aeriană Blue Air a anunțat suspendarea zborurilor până pe 12 septembrie, ulterior prelungind acest termen până în 9 octombrie 2022, inclusiv. Peste 7000 de clienți au suferit în urma anulărilor Blue Air. Echipa Vola.ro s-a mobilizat rapid, notificând clienții afectați și oferindu-le asistență pe email și chat.
Clienții care au achiziționat servicii de protecție precum “Trip Protect” și “Fast Refund” au primit prioritar soluții alternative de călătorie sau rambursarea în numerar a biletelor de avion. Clienții fără aceste produse achiziționate sunt în curs de soluționare conform condițiilor de rezervare.” Sursa: Blog Vola.ro
Am văzut mobilizarea exemplară a tuturor agențiilor de turism pentru a-și ajuta clienții păgubiți, dar turiștii care au călătorit cu Vola.ro au avut un avantaj suplimentar, de fapt două.
Vola Fast Refund
Despre Vola Fast Refund am mai povestit aici: Cum poți recupera banii a doua zi pe un zbor anulat sau modificat, cu Vola Fast Refund
Dar ce este Vola Fast Refund?
Un produs exclusiv Vola.ro prin care riscul ca vacanța ta să fie afectată de anulările sau modificările de orar operate de companiile aeriene se reduce considerabil. Este, de fapt, o soluție rapidă de rambursare sub formă de cash sau voucher (primești banii înapoi de la Vola.ro în 24 de ore, în timp ce timpul mediu de așteptare la compania aeriană este de 30 – 60 de zile, uneori chiar 90 de zile, și de cele mai multe ori primești voucher).
Vola Trip Protect
Vola Trip Protect este un serviciu original Vola.ro care îți garantează continuarea călătoriei. Prin intermediul acestui serviciu, dacă zborul tău suferă anulări, întârzieri sau modificări de orar mai mari de 5 ore ce îți afectează itinerariul, îți plătim noi alte bilete cu orice companie aeriană.
Mai exact, scopul serviciului Vola Trip Protect este să te ajute să ajungi la destinația finală dorită.
Cum funcționează Vola Trip Protect?
Când achiziționezi un bilet de avion de pe Vola.ro este necesar să adaugi serviciul Trip Protect, iar în cazul în care zborul tău suferă anulări sau modificări de orar și nu mai reușești să pleci la ora sau ziua stabilită sau pierzi conexiunile pentru destinația finală, noi găsim alternative de zbor rapide și gratuite pentru tine, cu orice companie aeriană, ca tu să îți continui liniștit călătoria.
Cum adaugi Vola Trip Protect?
- Intră pe Vola.ro și alege un zbor către destinația pe care ți-o dorești;
- Adaugă serviciul Vola Trip Protect din pagina “Detalii pasageri” înainte de a finaliza rezervarea;
- Alege și alte servicii utile călătoriei tale și apoi finalizează plata.
De ce să adaugi Vola Trip Protect la rezervarea ta?
- Minimizezi riscul ca planurile tale să fie afectate și ai posibilitatea de a-ți continua călătoria;
- Nu rămâi blocat în aeroport până se va opera următoarea cursă cu aceeași companie aeriană;
- Eviți pierderea conexiunilor din itinerariul tău;
- Nu vei fi nevoit să îți cumperi singur bilete de avion ca să ajungi la destinație;
- Primești alternative rapide și gratuite pentru tine, cu orice companie aeriană;
- Rămâi în contact cu consultanții Vola.ro pe durata călătoriei tale.
Vola Trip Protect si cazul Blue Air
Clienții Vola.ro au avut la dispoziție și serviciul Vola Trip Protect care îi ajută să-și continue călătoria și să primească alternative de zbor gratuite în cazul anulărilor sau întârzierilor, fără cheltuieli suplimentare.
Dintre clienții serviciului Trip Protect 48% au fost reprogramați cu alte companii aeriene pentru a-și continua călătoria și pentru a ajunge fără griji la destinație, 42% dintre aceștia au solicitat rambursarea segmentelor de zbor afectate de anulare și au primit sau vor primi banii în cont, în funcție de banca de care aparțin, în maximum 2-3 zile, din fondurile proprii ale Vola.ro. Restul de 10% au primit alternativele de zbor oferite de Vola.ro, însă nu s-au decis asupra zborurilor anulate.
„Am terminat procedura de rambursare pentru toți clienții care au achiziționat unul din serviciile adiționale de protecție Fast Refund sau Trip Protect, pentru zborurile anulate de Blue Air, adică aproximativ 400 de rezervări. A fost o muncă de echipă, la foc rapid și le mulțumesc tuturor colegilor pentru implicare și pentru faptul că au înțeles că aceste produse sunt extrem de importante pentru clienții noștri și pentru brandul Vola. În urma review-urilor primite de consultanții noștri, 9.7 din 10 clienți sunt foarte mulțumiți de produsele noastre de protecție și le-ar recomanda și altor persoane. Acest lucru ne convinge că facem o treabă foarte bună și că am creat servicii cu adevărat utile .” Daniel Truică, CEO și Fondator Vola.ro, pentru Adevarul.ro
Ce fac clienții care nu au achiziționat serviciile Trip Protect și Fast Refund?
Clienții Vola.ro care NU au achiziționat serviciile Trip Protect și Fast Refund primesc asistență gratuită și agenția face toate demersurile pentru a primi rambursarea de la compania aeriană, dar acest demers este unul de durată, până se vor soluționa și aceste cazuri.
Ce nu știu turiștii este că rambursarea sumelor pentru segmentele de zbor anulate este exclusiv responsabilitatea companiei aeriene, aceasta trebuie să ramburseze sumele către agenții, care, mai apoi, rambursează către client.
Da, nu vi se pare, o agenție de turism laudă o altă agenție de turism. Pentru că merită, pentru că au comunicat tot timpul sprijinul și demersurile pentru ajutorul turiștilor afectați, pentru că sunt vizionari și au lansat aceste două produse de asigurare, pentru că au deschis birou în Otopeni atunci când toate companiile aeriene își închid birourile, pentru că dau dovadă de un profesionalism fantastic și ne inspiră! Kudos, Vola.ro!
Sperăm să aveți parte de călătorii fără incidente, să vă ajute informațiile pe care le-am împărtășit cu voi și să le dați mai departe altor călători care ar putea avea nevoie de ele!
Să ne citim cu drag, nu uita să ne urmăreşti pagina de Facebook, grupul de Facebook Călătorii cu copii, contul de Instagram şi să dai share articolului, dacă ţi-a plăcut, desigur!